woensdag 27 juni 2012

Laat het zoemen met bloemen

U bestelde waarschijnlijk ook van dat bloemenzaad bij de West-Vlamingen. En als je dan slim was dan heb je ook uw familie en vrienden voor u zaad laten bestellen.  Ik hoop voor u dat u beter vrienden en familie hebt dan ik, want de helft besloot ineens dat ze dat zaad dan liever zelf wilde zaaien.  Doeriekes! 
Nu zaaien we die bloemekes natuurlijk in de eerste plaats voor de bijkes, maar eigenlijk toch ook wel een beetje voor ons zelf; zie mor es ne keer wat een schoontjes!








7 opmerkingen:

  1. Haha, die Alex, geweldig toch hé!!

    Euh maar uw bloemekes ook natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat die macrolens van pas komt? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe heten de derde en vierde bloem op de foto? Je had toch apart zaad besteld, hé? Of toch een bloemenmix. Bij mij (bloemenmix aveve voor de gemakkelijkheid, volgend seizoen bestel ik ook online) zaten nummer 1, 2 en 4 er ook bij.

    En die korenbloemen... dat is een succes. Die komen volgend jaar zeker terug! (Ha, en een stom weetje: dat waren de lievelingsbloemen van John F. Kennedy, aldus Wikipedia.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nr 3 is bernagie en nr 4 is bolderik, ik had wat pakjes gratis bloemenmix, maar heb er ook nog wat eigen geoogst zaad onder gemengd

      Verwijderen
    2. Bedankt. De berganie komt overeen met wat in mijn bloemenveld staat. Op de bolderik had ik mij gehaast miskeken, wat bij mij staat, lijkt meer op koekruid.

      Verwijderen
  4. Ga ik dit week-end ook posten, me amuseren met mijn fotomateriaal. Er begint hier eindelijk één en ander te bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier staan alleen nog maar de korenbloemen open, maar de andere knoppen stan op barsten. Benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen